TAHNIAH BUAT RAKAN-RAKAN KU

>> Friday, June 4, 2010

Aku rasa cukup lama aku tak menulis di sini..






Aku nk mengucapkan tahniah buat player2 uitm yg telah berjaya merangkul kejuaraan futsal masum 2010. Kejayaan mengalahkan UIA adalah sesuatu yg membanggakn apatah lagi player2 UIA majoriti nye foreigner...

Hati aku berasa sedey ketika melihat mereka merangkul piala pusingan tersebut..
selayak nya aku bersama mereka..namun apakan daya ketika mereka menjalani latihan aku sibuk dgn project microprocessor serta jadual exam yg sgt padat. Di ikuti pula dgn kesihatan bapa ku yg pd ketika itu hampir menjalani pembedahan..oleh sebab itu, aku lagsung tidak turun menjalani latihan..nama ku tercicir dri skuad masum..
janji aku pada diriku, tahun hadapan aku akn fight tempat ke kejohanan masum 2011..

Aku tekad untuk menjalani latihan dari awl lg..Aku tak mahu kecewa lg..
aper pn.. kepada rakan-rakan ku, tahniah semua..ANDA SEMUA TETAP YG TERBAIK..

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP